S E A R CH...

11/06/2016








                Про тиждень моди,покази  і фаворити сезону !



28-30 жовтня в мому рідному місті Львів проходив щосезонний тиждень моди ,на якому цього разу мені пощастило побувати в якості блоґера! 
Насправді ,це був мій перший досвід в fashion week і можу сказати що не очікувала побачити такий рівень заходу ,організації і звичайно колекцій для яких ми всі там зібрались .

На собі відчула запал події , модні вигуки критиків і спроби фотографів ,які б все віддали за вдалий кадр на подіумі!

З вибором нарядів для такого дійства я також підійшла дуже carefully їхні фото ви можете побачити внизу !(більше фото в наступному пості ) READ MORE.








                                             В цьому пості я б хотіла виділити 3 моїх фаворитів                                       львівського  тиждня моди,які доказали що українській моді- бути!



- IDoL. by Серж Смолін. Це чоловічий бренд ,який для мене просто любов ! Кожна річ колекції по -свому унікальна і не схожа на інші. Чоловічі смокінги його колекції набувають якогось свого шику і при першому погляді можна впізнати руку Сержа Смоліна.



-Pavlo Milcharek.Якщо я не помиляюсь,це був його дебютний показ і мені здається ,що він пройшов на ура.Мене зачарували лаконічність, витриманість і функціональність.Ця колекція несе у собі поєднання тканин ,вільний фасон та сірі відтінки. 
Pavlo Milcharenko - це новий і свіжий погляд на ,здавалося б , такі прості речі.

   



- Vozianov-це напевно найбільше відкриття і захват за цей сезон. Неможливо було залишитись байдужою до його показу і подачі.
Моделі ,заряджені небезпекою, кожна із яких мала елемент пістолету і велику та об'ємну шляпу,не давали шансу відвести від себе погляд, а жива музика було просто найкращою родзинкою ,аби завершити сезон .
Також не можу залишити без уваги його майстер-клас і перформенс , які ще раз доводять професіоналізм та творчий задум Федора Возянова




 


 Дякую команді Львів фешн вік за можливість бути тут і відчути флюїди моди на                           собі. Колекції,дизайнери і подія -вау ! Чекаю наступного сезону ♥














        







No comments:

Post a Comment