S E A R CH...

10/04/2016





                                             The last days of warm are always the best                                                                                         and we want to keep them in memory with                                                                           rays of sun. For me they became not only light but also creative and inspired.This weekend after my photoshoot (with u can see below) i went to presentation of most famous and talanted ukrainian desighner Ruslan Baginskiy,who creates incredible hats!
After this event i am ready to create something unique and absolutely new!
Also i met my lovely beauty-blogger Masha Timoshenko , who gave me invaluable advice . It is "do what you love no matter what. because what can be more important then the dream of your life? "
This is why i created my blog .And i am glad to have this chance to say all world follow their dreams too!


Останні дні тепла завжди найкращі і ми хочемо зберегти їх у своїй пам яті з теплими промінцями тепла. Для мене вони стали не тільки світлими.але й творчими і натхненними!Цих вихідних після зйомки ,яку ви можете побачити внизу,я вирушила на презентацію українського дизайнера Руслана Багінського.І творить він  незмінні капелюшки,в які я просто закохана!Після спілкування і перебування в цій чарівній атмосфурі у мене з явилось нестримне бажання творити щось своє цікаве та унікальне!
Також я зустріла свого улюбленого б юті блогера Машу Тимошенко,яка поділилась зі мною та дала безцінну пораду : "Робити те,що ти любиш ,незважаючи ні на що,адже ,насправді,що може бути важливішим за мрію твого життя"?
Саме тому я створила блог і я щаслива що маю шанс через нього сказати  йти за мрією усім,хто цього потребує!









Синій це насправді моя слабкість і ця сукня в цьому кольорі для мене просто ідеальна!
Легка,жіночна і водночас унікальна.Так само як і боти які її доповнюють.
В цьому наряді можна кружляти в танці,сидіти в французькому кафе,або як зробила  я-  гуляти по чарівному Львову !

IM WEARING  



M O H I T O    dress

Z A R A     boots

vintage    bag

S T R A D I VA R I U S  rings

























1 comment: