S E A R CH...

10/01/2017




Oh hey you.  hey autumn. Why are you freezing already like that? thanks God I have this one and only vintage coat in my wardrobe in wich I cannot be cold.
I really love this romanric dreamy outfit I'm wearing and it is tottaly describing me in this period of time. Just flying in clouds and it's not even close to reality. taste of something I want to experience. 
hard to explain but harder to feel.
I were looking for harmony, until I found that its super boring and this not even exists.
Everything in this life is а CHAOS and it exactly what makes our life bright, unexpected and such  emotional. Real roller coaster where we loose plot. ( in a cool way)

                            



Oу. привіт, осінь. Чому ти вже така холодна? Так швидко? Ми не були  до тебе готові.

 thanks God у мене в гардеробі є це "одне і єдине пальто" , в якому просто неможливо замерзнути.♥ Ось він : мій романтичний і по-своєму мрійливий аутфіт, який зараз описує мене в цей період часу. Літаю в хамарах, які занадто далеко від реальності. смак чогось, що я ще ніколи не"куштувала" . важко пояснити, та ще важче відчути.
Я шукала гармонію, поки не зрозуміла те, що її, по суті ,- не існує. Ми і все навколо нас -  хаос, і саме він робить наше життя яскравим, непердбачуваним та таким емоційним.  Американська горка, в якій ми сходимо з розуму. Сходим з розуму і знаходимо себе.



No comments:

Post a Comment