S E A R CH...

7/01/2017







Emotions, meanings, thoughts, f e e l I n g s - all about it is SO special and unique.
 We cannot fancy the same things, listen the same music and love the same people. AND it is exactly why we cannot compare each other, but we do.
Some of us are trying not be someones shadow , some are afraid of it.
Afraid of becoming worse version of friend, sister , brother.
We start running to outrun, not to win. We start doing work to do better than someone else. We start to forget  about doing OUR best.
That's it. Then we are in real trouble. Trying to get to the top, but the problem is - it is not our top
.
Inhale. Exhale. Imagine your aim. Start to walk uphill.
Start to go and forget about people behind you. You will get first.

Емоції, погляди, думки , почуття - все це настільки унікально і особливо.
Ми не можемо слухати однакову музику, робити однакові речі, любити тих же людей. І саме тому ми не можемо порівнювати один одного, та ми щоразу продовжуємо це робити.
Дехто з нас старається не стати чужою тінню, хтось боїться цього.
Боїться стати гіршою версією свого друга, сестри, брата.
Ми починаємо бігти, аби перегнати , а не для того, щоб виграти. Ми починаємо працювати, щоб зробити краще ніж хтось . І починаємо забувати що у наших силах.
Все. Ми в халепі. Намагаємось добратись до вершини, яка направду, навіть не є нашою власною.

Вдихни. Видихни. Уяви свою ціль. Почни йти вгору. Забудь про товпу за твоєю спиною.
Ти прийдеш перший.





























No comments:

Post a Comment