S E A R CH...

4/23/2016

              MY TRIP TO EUROPE
  Спершу хочу вибачитись за таку довгу відсутність тут.Насправді дуже бракувало часу,адже я готуюсь до екзаменів ,які чекають мене вже за лічені дні. Обіцяю,що скоро почну активно вести мій блог і викладувати побільше аутфітів!
  А зараз ,давайте перейдемо до хорошого.За мою відсутність тут,я встигла побувати у 6 країнах і відвівати у них найвизначніші і найцікавіші місця.Тому сьогодні поділюсь з вами фотографіями,які я зробила,будучи там ♥


  At first i want to apologize for such a long absence on my blog:(Actually i didnt have time,coz im preparing for my exams,which are coming.But i promise that soon  ill blog more and more!
And now i want to share with u my memories and show u my photos ,which i did when i was in Europe.Let s start!♥

p. s Прошу вас ,подорожуйте! Закохуйтесь в міста ,пробуйте національну їжу і не забудьте послухати вуличної музики від місцевого музиканта. Я ніколи не почувала себе настільки щасливою,аніж тоді,коли побувала в Європі.Почуття легкості і свободи буквально з їло мене і віднесло далеко від реальності.
Люблю саме цю подорож і ніколи її не забуду.♥

                           B u  d a p e s t ,Hungary 




   





           B R A T I S L A V A, Slovakia 





                         V I E N N A, Austria






                      P R A G U E ,Czech Republic 




                      

                   D R E S D E N, Germany




 





          

No comments:

Post a Comment